Programas de movilidad: estudiantes entrantes / Mobility programmes: incoming students

International students undertaking courses at the University of Jaén / Estudiantes de otras Universidades que cursan asignaturas en la Universidad de Jaén

Other Universities'student body that has been admitted in pursuing a degree in student mobility program framework, will be exempt from paying any cost, school insurance included, which will be compensated by the Internationalization’s Vice-chancellor’s office, and the student body will be able to formalize and/or modify the enrolment to current subjects and with teaching, during the following due dates:

El alumnado de otras Universidades admitido para cursar estudios en el marco de programas de movilidad estudiantil, estará exento de abonar cualquier importe, incluido el seguro escolar que será compensado por el Vicerrectorado de Internacionalización, y podrá formalizar y/o modificar la matrícula de asignaturas que estén vigentes y con docencia, durante los siguientes plazos:

Inscription periods / Plazos:

• From 10 o'clock on the 8th to the 12 th of July 2019 / Desde las 10 horas del 8 al 12 de julio de 2019.
  • From 11 o'clock on the 13th to the 15th of September 2019 / Desde las 11 horas del día 13 al 15 de septiembre de 2019.
  • From the 4th to the 6th of November 2019 / Del 4 al 6 de noviembre de 2019.
  • From the 4th to the 6th of February 2020, exclusively for second quadrimester subjects / Del 4 al 6 de febrero de 2020 exclusivamente para asignaturas del 2º cuatrimestre.
  • From the 3rd to the 5th of March 2020, exclusively for second quadrimester subjects / Del 3 al 5 de marzo de 2020 exclusivamente para asignaturas del 2º cuatrimestre.

Access to online inscription / Acceso a la automatrícula

Access to the application / Acceso a la aplicación

The International Relations Division will be responsible for administrating and solving the incidents that could happen during this process. Si tiene problemas con su matrícula o dudas, consulte con Relaciones Internacionales.