Programas de movilidad: estudiantes entrantes / Mobility programmes: incoming students

International students undertaking courses at the University of Jaén / Estudiantado de otras Universidades que cursan asignaturas en la Universidad de Jaén

Other Universities'student body that has been admitted in pursuing a degree in student mobility program framework, will be exempt from paying any cost, school insurance included, which will be compensated by the Internationalization’s Vice-chancellor’s office, and the student body will be able to formalize and/or modify the enrolment to current subjects and with teaching, during the following due dates:

El estudiantado de otras Universidades admitido para cursar estudios en el marco de programas de movilidad estudiantil, estará exento de abonar cualquier importe, incluido el seguro escolar que será compensado por el Vicerrectorado de Internacionalización, y podrá formalizar y/o modificar la matrícula de asignaturas que estén vigentes y con docencia, durante los siguientes plazos:

Inscription periods / Plazos:

• From 10 o'clock on the 20th to the 23th of July 2020 / Desde las 10 horas del 20 al 23 de julio de 2020.
  • From 10 o'clock on the 4th to the 6th of november 2020/ Desde las 10 horas del día 4 al 6 de noviembre de 2020.
  • From the 2th to the 4th of february 2021, exclusively for second quadrimester subjects / Del 2 al 4 de febrero de 2021 exclusivamente para asignaturas del 2º cuatrimestre.
  • From the 15rd to the 17th of march 2021, exclusively for second quadrimester subjects / Del 15 al 17 de marzo de 2021 exclusivamente para asignaturas del 2º cuatrimestre.

Access to online inscription / Acceso a la automatrícula

Access to the application / Acceso a la aplicación

The International Relations Division will be responsible for administrating and solving the incidents that could happen during this process. Si tiene problemas con su matrícula o dudas, consulte con Relaciones Internacionales.